Railway Empire - Crossing the Andes
Take on new journeys in the depths of South America in the early 20th century, where a hoard of exotic new resources are ripe for the picking and plans for crossing the Andes by train are drawing attention from investors far and wide. Unforgiving mountains and relentless jungle terrains will make this challenge a tough one for even the most experienced tycoons.