Deluxe Edition
Tom Clancy's Rainbow Six Siege is an elite, realistic, tactical team-based shooter where superior planning and execution triumphs. Featuring 5v5 attack vs. defense gameplay and intense close-quarters combat in destructible environments.
Choose from over 60 operators, each with unique gadgets and customizable weapon loadouts. Outthink your opponents by breaching walls, floors, and windows or lie in wait with deadly traps.
Tom Clancy's Rainbow Six Siege is constantly expanding: each season brings new content, in-game events and more.