Operator Edition
The Operator Edition includes the full game and 50 operators from Year 1 to Year 8. “One of the best first-person shooters ever made. 10/10” —GameSpot Rainbow Six Siege is an elite, realistic, tactical, team-based shooter where superior planning and execution triumph.
Rainbow Six Siege is an elite, realistic, tactical, team-based shooter where superior planning and execution triumph. It features 5v5 attack vs. defense gameplay and intense close-quarter combat in destructible environments.
Rainbow Six Siege is constantly expanding: each season brings new content, in-game events, and more.