Siege X Pack - Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
Get ready for Siege X with the exclusive Siege X Pack: a premium bundle, designed as a mark of recognition for those who witnessed the start of a new era! This limited-time offer includes 2,670 R6 Credits, an exclusive animated weapon skin for Thermite and Osa's 556xi assault rifle, 12 powerful operators to expand your roster, and the Siege X badge unlocked upon purchase. In addition, receive an exclusive Legendary bundle for Ash and Siege X charm when Siege X launches. Offer expires soon so don't miss out — get yours now!