Ultimate Edition
Tom Clancy's Rainbow Six Siege is an elite, realistic, tactical, team-based shooter where superior planning and execution triumphs. Featuring 5v5 attack vs. defense gameplay and intense close-quarters combat in destructible environments.
Choose from over 60 operators, each with unique gadgets and customizable weapon loadouts.