Ultimate Edition
All players will keep their current content and progression, including access to Ranked Mode and the Siege Cup, when Siege X releases.
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege is an elite, realistic, tactical, team-based shooter where superior planning and execution triumph. It features 5v5 attack vs. defense gameplay and intense close-quarter combat in destructible environments.
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege is constantly expanding; each season brings new content, in-game events, and more.