4,920 Premier Pack - Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Get 4,920 R6 Credits, an exclusive skin for Lion, and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 4,920 R6 Credits pack. Only available while this season lasts, so get it before it’s gone!