Tom Clancy's Rainbow Six Siege X - Ultimate Edition
Tom Clancy's Rainbow Six Siege X is the undisputed reference in tactical team shooters, where elite strategy and execution triumph.
Siege X marks the biggest evolution in the game's history, bringing a visual overhaul, an enhanced player experience and gameplay changes that deepen the game’s tactical core.
Destruction is more than chaos; it is a key tool for your success. Use the environment to your advantage – turn walls into windows of opportunity. Use state-of-the-art technology to track enemy movements, shatter walls to create new lines of sight, and manipulate your surroundings to secure the tactical advantage.
Engage in intense 6v6 battles on the largest map in Siege, where teams push to capture enemy sectors while defending their own. Fight your way to the enemy base and claim victory.
Select an operator among a curated list of attackers and defenders, fighting side by side and unlocking new tactical possibilities. When respawning, adapt your operator selection and strategy to shift the momentum of battle or venture into the Neutral Sector to take on high-risk, high-reward assignments and earn bonuses that can turn the tide in an instant.
Dual Front delivers a bold new way to experience the tactical depth and intensity of Rainbow Six Siege.