Ravenswatch
The Nightmares are spreading within Reverie, corrupting everything in their path. You must hone your skills and find the strength to defeat the creatures of the Nightmare using unique hero abilities inspired by characters from folk tales and legends.
To defeat the Nightmare and reach the final chapter, you will need a strong build, focus and excellent teamwork. Increase your fighting power in battles then face the level boss when you feel ready… or when you no longer have a choice.
The world of Reverie is built on old folk tales and legends. From the three little pigs to Norse mythology to One Thousand and One Nights, the best-known tales are revisited in a dark-fantasy style and add their timeless appeal to the atmosphere of Ravenswatch.
Run after run, play as different heroes, make the most of the upgrades and items you find, and explore a randomly generated map with new activities and new enemies.