Read Only Memories: NEURODIVER
Take on the role of ES88, a telepath with the ability to delve into memories employed by MINERVA, a powerful organization specializing in neurotechnology and extrasensory projection phenomena. Tasked with tracking down the Golden Butterfly, a naturally gifted psychic on the loose and wreaking havoc through the subconscious minds of Neo-San Francisco, by using the Neurodiver to search the memories in which it hides. Read Only Memories: NEURODIVER’s Deep Dive mechanic enables ES88 to identify, manipulate, and unlock information, though overuse can irreparably corrupt her target’s memory.