Ready or Not: Home Invasion
Los Sueños Police Chief Galo Álvarez issues an emergency broadcast in response to the devastating impact of the record-breaking Category 5 Hurricane Antonio across Los Sueños. Home invasion occurrences widespread and met with disaster response by LSPD SWAT.