Realm Royale Reforged
Join 20+ million players and experience a new kind of battle royale in Realm Royale Reforged! Choose your class, forge deadly weapons, and master powerful abilities to be the last champion standing. Mount up alone or with a team to explore a fantasy world while outrunning the deadly fog.