What is Realms of Alurya?
RoA is an immersive world where you can explore unique islands, conquer dungeons, train pets, and engage in thrilling battles. The game is designed for creativity, adventure, and community collaboration.
Realms of Alurya is available on Windows, with future expansion plans for other platforms.
You can sign up for Realms of Alurya with your email account. A digital wallet will be automatically created for you to store any assets you collect.
For the latest updates, follow us on Twitter and Instagram, and join our Discord to chat with the community. You can also subscribe to our weekly newsletter for all the latest news and events.
I want to report a bug, provide feedback, or ask a question that wasn’t addressed in this FAQ.
For further inquiries, visit our support page to explore a detailed FAQ and connect with the team. You can also join our Discord server to chat directly with support and the global community.
Realms of Alurya utilizes blockchain technology to track and manage the ownership of assets like pets and collectibles through NFTs. These assets are stored on the blockchain, ensuring true ownership.
By using blockchain and NFTs, Realms of Alurya gives players actual ownership of in-game assets like pets, items, and collectibles.
Realms of Alurya operates on a Proof-of-Stake network, Treasure, which ensures energy efficiency and scalability for the game’s ecosystem.
Yes! You can visit the Realms of Alurya Marketplace to buy pets, items, and collectibles to enhance your gameplay. All assets you earn or purchase belong to you, and some items may be used across other platforms.
Are there items (such as additional content, offers, or currency) for sale that are used in the gameplay of Realms of Alurya?
Yes, you can purchase special items and pets in Realms of Alurya that enhance gameplay and offer additional customization options.