Rebel Galaxy
Rebel Galaxy is a game of action-packed combat, exploration, discovery, trade, and “negotiation” with the outlandish denizens at the edge of the known universe.
You’ll battle pirates, explore anomalies, befriend aliens, scavenge battle wreckage, mine asteroids, and discover artifacts. Choose your path as a roguish do-gooder, crafty space-trader or power-hungry privateer in this swashbuckling space adventure.