RECOLORIZE
Immerse yourself in the world of RECOLORIZE, where reality and imagination intertwine in the thrilling journey of a teenager named Colorina. In this unique game, you are not just an observer - you become the architect of her destiny.
The Story: Colorina suffers from schizophrenia, and every choice you make affects her mental state and the number of hallucinations she has. Every word, every action is a step on the fine line between recovery and insanity.
Gameplay: Explore bright and dark locations full of riddles and mysteries. Solve puzzles, interact with characters who can be both friends and enemies, and make decisions that will determine the fate of Colorina.
Emotional Depth: The game touches on themes of mental health, self-identity, and battling inner demons. Every action you take can have unexpected consequences, revealing new facets of the story and characters.
Multi-layered ending: Depending on your choices, Colorina may find a path to healing or plunge into the abyss. Unlock all possible endings to understand how your decisions shape her life.
Step boldly into the world of RECOLORIZE and help Colorina find her way through the darkness and embrace the light. Your decisions can change everything!