Redfall Bite Back Upgrade
With rich, beautiful open worlds, a multitude of weapons, and a wide variety of enemies to square off against, Redfall amazes. Players won't regret staking their claim on Arkane's latest masterpiece.
In no way is Redfall groundbreaking - but sometimes all a game needs to be is fun to play, and Arkane has created an experience that is a hell of a good time.