Reliefs The Time of the Lemures
Exploration, puzzle and adventure game in a semi-open world in the first person. Visit and climb monumental ruins of the Roman temples forgotten for centuries. And solve the ancient puzzles to understand the purpose of your journey.
Barbarian invasions have reduced the known world to ashes, the empire is fragmented and divided. Use the ancient usages could save the souls of the departed, and imploring the old gods should revive a world in decline. Only you have the opportunity to walk on the sacred archipelago and enter in the underworld in order to perform the ritual. The time of the Lemures is approaching!
Explore Roman temples abandoned for hundreds of years. Inspired by existing constructions and faithfully modeled on a real scale. Vegetation and time have taken over these monuments, but they are still standing and ready to reveal their secrets!
Two distinct universes are to be visited. One is wild and verdant, inspired by the Calanques region in France. An archipelago of islands made of huge white cliffs, deep rift and huge valleys with a Mediterranean vegetation. And the other is very dark, a black world where everything is dead. The wraiths roam these lands forever, and the end awaits you at every corner.
It's a vertical world, where you have to climb cliffs or temples to reach your goal and solve the puzzles. Run, jump, swim, crouch to pass the obstacles. Equip your bow and use your grapple arrows to gain access to inaccessible areas. Use the torches to explore very dark places or ride your horse to travel through the gigantic environments!