A return to N’Erud uncovers a mysterious place preserved in time, where alien farmlands are tended by robots for inhabitants who have long since perished. But time corrupts all, and rogue AI and robotic creations threaten at every turn while travelers search for the secrets of the colossal entity that dominates the skyline.