The One True King has awakened and is out for blood. Corrupted by the Root during his near-death slumber, the mad king sees betrayal at every turn and is on a rampage of revenge. Since his castle first arrived in a Dran coastal town, the tides are angry and the weather is chaotic, surfacing all manner of creatures from the depths and leaving many mysteries in its wake.