Lydusa, an ancient spirit of stone who has long been imprisoned, will do anything to secure her freedom and exact revenge against the mortals who betrayed her.
The traces of torment, treachery, and death now haunt the land's once proud ziggurats, as Lydusa's living stones wander the crumbling remnants of a forgotten civilization in search of fresh blood.