In Early Access, you'll have access to the core features of Replikant. It includes tools to create and render short movies, and to do live streams.
We are continuously working to enhance and expand the offering based on user feedback and our development roadmap.
Replikant is a work in progress. While the core functionality is implemented, you may encounter occasional bugs or incomplete features.
Some of the tools are also in an early stage of our iterative development process.
We appreciate your understanding and patience as we actively work to improve and refine the user experience.
The duration of the Early Access phase depends on the feedback and needs of our users. We are committed to delivering a polished and feature-rich product, and the length of the Early Access period will be influenced by the feedback and insights we gather during this time.
We aim to release regular updates to address bugs and polish and improve the usability of the software.
We also plan to have eventual content updates, but we are not ready to share more about their schedule.
We plan to keep on supporting a free version of the software even after early access, but what features and publishing rights it will support is subject to change.