Rescue Party: Live!
Play alone or with your friends in this cooperative adventure for 1 to 4 players. Make the right moves, and coordinate with your team to rescue people in danger. Have fun, and act fast! The success of your team depends on your choices!
Rescue Party: Live! is a cooperative game where players must work as a team within scope to save as many lives as possible while facing catastrophic events—earthquakes, fires, floods, avalanches, and biological hazards. You will need to coordinate with your 4-person rescue team to resolve ongoing emergencies.
Your goal is to save those in danger. Analyze the environment, gather information, plan your moves, and spring into action!
Rescue Party: Live! is a frantic co-op game from Tag Studio and 505 Games that puts your time management skills to the test in disastrous scenarios. It's not the most original game, but it does offer entertaining and laugher-filled sessions for the whole family to enjoy.