ReSetna
ReSetna an action-packed platformer with fast-paced combat and intense battles set in a fractured, post-apocalyptic world.
Fight through hordes of corrupted machines, upgrade your abilities, traverse treacherous environments and explore to uncover the truth.
In a world where organic life has long since perished, ReSetna is awakened by APEX AI to confront the growing threat of the mysterious Signal. As the Signal spreads chaos, disrupting the balance of the world and driving robots to madness, ReSetna, a combat-ready robot with advanced technology, must uncover the truth behind this disturbance and eliminate the Signal’s influence. With her loyal drone companion IXA, ReSetna traverses a crumbling world, piecing together the secrets of Project Ascendance while battling fierce enemies and uncovering a dark history.