Return Alive
As the survivor in a world ravaged by the black fog, the player must compete against other survivors to claim scarce resources, technology, and energy out in the wilderness. Players will be able to face off greater, better players by building their own mastery through battlegrounds where players face multiple enemies or through matches where players team up to compete against other teams.
There is a wide variety of weapons in the arsenal. Players will be able to acquire various weapons through missions and devise their own style to compete against other players. Players can equip up to 2 weapons, allowing them to pick and choose to maximize the synergy between the weapons.
Players can play in battlegrounds, matches, and other various modes. Each mode has a different goal for victory. Players must devise their own strategy to win in each mode. Return Alive currently offers 4 battlegrounds and 4 matches. More modes and maps will be developed in the future.
Players can collect various weapons to participate in stylish combat and enhance weapon stats through item acquisition. Players can collect Battlesuit to change their appearances and raise the levels to unlock various functions. Players can also select their own skill effects through growth. Character growth and various equipment, and combinations will motivate players to continue with the gameplay. Matchmaking will allow players to go against other players of similar strata or those that are slightly above in terms of skill level. Press towards higher grounds through character growth and tactical combinations!