REZ PLZ
As you progress, you will unlock new spells that grant diverse abilities to conquer the increasingly difficult challenges ahead. Be careful because these brothers are poor at magic and one bad spell can mean death!
REZ PLZ tells the story of Arcan and Zeph, two young apprentice wizards. When their school is overrun by evil forces, the duo has to work together to defeat the evil wizards of Dark Arcanum. The catch: They’re both terrible at magic. Although Arcan and Zeph learn spells along the way, their progress is slow. When they die, the Resurrection Scroll brings them back to life.