Rift Rangers
Become an unstoppable force or suffer crushing defeat! Rift Rangers is roguelite, sentai-heavy, and bullet-heaven. Obliterate inter-dimensional hordes, upgrade fast, and try to survive until your Mega Mecha can secure the rift and save humanity!
Take command of the Rift Rangers, powerful sentai tasked with protecting the Earth from evil forces – especially those with lasers and sharp claws pouring through a dimensional instability rift from The Master Brain.
To save the planet, you must enter the rift and use your RiftTech to hold back overwhelming hordes of inter-dimensional monsters for 20 increasingly intense minutes – until your Mega Mecha can finalize its power-up cycle and stomp them all!
Use the powerful dimensional energy from your slain enemies to continually upgrade your RiftTech. Be warned! The unstable nature of the energy causes randomized upgrade choices so choose carefully.
The right combination of weapons can create a synergistic force of awesome destruction that will annihilate all enemies, making you truly unstoppable!
These monsters are no match for our Mega Mecha! But it needs 20 minutes to finalize the power up cycle. And then it can stomp these fiendish foes back into the inter-dimensional oblivion they came from! Can you survive long enough?
Death is permanent! Mostly. Unless you refuse to die and try again! When the rift ends, through survival or death, upgrades reset. But you keep the energy chips you collected! Use them to buy permanent upgrades and help superpower your sentai!