Riftbound
Riftbound is a rogue-lite action strategy game with deck building. Fight the undead legion, forge your path, and gain powerful permanent progression. Godlike difficulty modes, mutators, heroic units, elite enemies, and unlockable rewards - endless replayability awaits!
In Riftbound, lane defense action strategy meets rogue-lite deck building in an epic battle against the undead legion. Use spells, upgrades, and unique encounters to gain an edge in this fight for survival!
Unique hero system with stackable and rare hero upgrades. Turn any unit into a hero to gain all of the heroic upgrades you have obtained, becoming the ultimate defender.
Explore the five schools of magic in Riftbound, each with their own unique attributes. Experiment with defensive earth spells, unstable aether, slowing water, and more as you discover both common and rare spell cards. With plenty of upgrades to choose from, you can improve your spell mastery and summon elementals more powerful than ever before.