Rising Hell
Heavy-metal riffs and pixelated madness will accompany you as you fight your way out from the depths of fiery hell, facing the bugs-ridden Beelzebub’s Lair, and other pits of hell with different creatures, bosses, and living traps lurking around. Chaining combos, jumping maneuvers, and talent building will be your key to help you climb your way out of hell in this adrenaline-pumping vertical platformer.
Vertical Rogue-lite: Climb out of the ever-changing procedurally generated hell while the ever-present threat of permadeath fills your veins with adrenaline.
Epic Boss Battles: Slay gigantic ancient demons such as Dagon, Beelzebub, and many more.
Multiple Game Modes: Choose between campaign and challenge modes complete with its own leaderboards.