Riverbond
Riverbond is a fun and frantic couch co-op adventure game for 1 to 4 players set in a stunning voxel world. Embark on a heroic journey to complete missions, battle adorable enemies, and smash everything into tiny cubes!
Riverbond is a nice voxel style game with Diablo-like combat. The game only takes a handful of hours or so to complete, but it's a good time. The lack of a story and the abrupt ending removes most of the satisfaction from completing the game.
The fast paced gameplay, mixed with the interesting visuals is sure to please a crowd, but don’t expect to get in too deep with the story, as it is only meant to give slight purpose and context to the hacking and slashing that ensues.