RoadCraft - Invictus Type A Scout
The Invictus Type A Scout is a rugged search and rescue vehicle engineered for extreme conditions. With its military-inspired design, powerful engine, and wide, stable base, it offers exceptional balance and control on any terrain.
Built to handle harsh landscapes and demanding missions, this versatile truck features a powerful engine and a winch in its trunk, making it perfect for emergency response. Whether you're navigating rough trails or tackling in-game challenges, the Invictus Type A Scout delivers unmatched reliability and performance when it matters most.