RoadCraft – 1-Year Anniversary Edition
You run a disaster recovery company specializing in restoring sites devastated by natural disasters. Many tasks await you to restart the local industry: clearing debris, replacing faulty equipment, rebuilding roads and bridges damaged by weather, and much more! With your vehicles, carefully choose your path through abandoned factories, submerged dams, or out-of-service solar fields. As the operations manager, guide your transport trucks by plotting their routes on the map and ensuring no obstacles block their way! Experience a new generation of advanced simulation developed by Saber Interactive, the creators of MudRunner and SnowRunner.