ROBOBEAT
You're Ace - a famous bounty hunter after your latest target, the eccentric robot-showman Frazzer. To find your way through his twisted techno-playground, you’ll have to master the art of shooting, wall-running, sliding, and bunny hopping, all in sync with the beat! Get ready to dance till you're dead and then suit up for the remix in rogue-lite rhythm shooter ROBOBEAT.
Shoot to your own beat with the custom music feature. Simply upload & trim your track or leave it as it is in our in-game editor to auto generate beats that suit your play style. Change custom songs effortlessly in-game anytime anywhere without interruption. The feature will support .wav, .mp3, and .ogg files. Maximise your damage and shorten your cooldown time by shooting in sync. Master the art of charged shots, damage multipliers, armour piercing rounds, and more!
Will you have what it takes to break the infinite loop and stop Frazzer in his tracks?