Rocket League
Yes, once claimed, it joins the rest of the items in your Rocket League garage and Fortnite locker.
I do not play Rocket League on PC, but I actively play on other platforms. Am I able to redeem this offer?
They are customization items that you can equip to your car in Rocket League. All items are cosmetic and do not impact gameplay.
Once you have downloaded Rocket League on Epic Games Store, launch Rocket League with the same Epic Games account, and the items will appear in your inventory.
Yes, if you are signed in with your Epic Games account or have linked your platform account to your Epic Games Account, you will have access to the Sun Ray Boost and Hot Rocks Trail on all platforms.
Rocket League uses platform specific payment platforms. Our in-game store transitions the user to the platform storefront to complete purchases.
Yes! Rocket League does not require any purchases to play our game. All purchases are optional, and only cosmetic.