Searching for a color-coordinated style? You’ve come to the right place. The Elite Pack offers up the Fennec Car, Quimby Wheels, and Blazer Trail in Forest Green, while you’ll get both the Neo Thermal Boost and universal Wet Paint Decal in Black.