Rogue Company
Join 20+ million players in Rogue Company, the ultimate third-person tactical action shooter! Become an agent of Rogue Company and wield powerful weapons, high-tech gadgets, and game-changing abilities. Accept the mission and jump into a variety of 4v4 and 6v6 game modes. Play FREE today!
Gear up and drop in to Rogue Company, the third-person tactical action shooter that puts the fate of the world in your hands. Defeat the enemy team in objective and action based game modes featuring exotic locales, thrilling gun-play, and explosions…lots of explosions. Assemble your team and play FREE now!
Skydive into high-stakes missions in hot spots around the globe. Take part in action-packed 4v4 and 6v6 game modes; control the point in King of the Hill, fight to survive in Strikeout, or plant and defuse bombs in Demolition. Looking to be more competitive? Join the Ranked queue to show off your skills. Or relax in a rotating Limited-Time Mode.
Throughout each match, you’ll earn cash to spend in the in-game store. Choose how you approach each round -- will you buy a katana to get up-and-personal with your foes, or the Tyr sniper rifle to take them down from afar? You can also unlock high-tech gadgets, ranging from Dima’s favorite explosives to a disorienting tear gas.
Are you ready to save the day, look good, and get paid? Download Rogue Company and play for FREE today!