Welcome to 2032. Arenas are built all over the world and fans rush to the stands to admire their modern-day heroes, the Roller Champions. They roll up to 100 miles an hour, tackle opponents, wall-skate, and dunk while thousands of fans scream their names.
As a Roller Champion, compete in a team of three against three. The rules are simple: take the ball, make a lap while maintaining team possession, dodge opponents, and score. Go for more points by completing additional laps before attempting a goal. After each match, gain fans to compete in bigger arenas. Customize characters and create a unique destiny.