Ruin Raiders
Procedurally Generated and Highly Replayable: You never play the same game twice.
Tactical Combat: Manage military squads in turn-based ground battles on a no-return journey.
100+ Items: Unique weapons, grenades & accessories that you can loot, craft and equip.
Strategic Base: Improve & expand your raider's base to achieve powerful upgrades for your characters.
Unlockable Raider Classes & Abilities: Unlock more races & upgrade your race abilities to deepen yourself further into the ruins.