Unite a party of League of Legends Champions, explore Bilgewater and set sail for the Shadow Isles to uncover the secrets of the deadly Black Mist.
Developed by Airship Syndicate and featuring the art style of legendary comic book artist Joe Madureira, creators of Battle Chasers and Darksiders, Ruined King: A League of Legends Story is the first Riot Forge game that invites you to explore the League of Legends universe. In this immersive turn-based RPG, you will have the freedom to configure your party and control an unlikely group of League of Legends champions, explore the bustling city of Bilgewater and the mysterious Shadow Isles, and experience the Lane Initiative System.