You can purchase the Super Rumble Pass to get extra benefits throughout each season, Bundles with various cosmetics and in-game rewards, and Currencies which can be spent in the Shop.
All purchases from within Rumble Club are final. If you made a purchase and for some reason did not get your items, please contact Support.
All In-App Purchases are handled through Epic's payment systems from within the game.