Rumbleverse
Drop in, Throw Down! Rumbleverse is an all-new, free-to-play, 40-person Brawler Royale where anyone can be a champion.
Rumbleverse is an all-new, free-to-play, 40-person Brawler Royale where anyone can be a champion. You play as your own unique citizen of Grapital City, as you battle your way to victory!
Customize your fighter by mixing and matching hundreds of unique items, and stand out from the crowd. Get launched from a cannon, drop into the streets, and prepare to throw down! Where you land is up to you, but beware -- there's chaos around every corner and on top of the tallest skyscraper!
Leap from rooftop to rooftop and smash open crates looking for weapons and upgrades.
Each round is a new opportunity to discover new moves and perks that'll give you the edge in your quest for glory.