Run A Café
Run a Café is a game where you do just that, run a Café! Start from a bare bones Café and become the most successful coffee shop! Be sure you keep your customers happy and your store well stocked! Unhappy customers means less sales, and less sales means game over! Keep the highest ratings for the most business and sore to the top of the chain as a dominant player in the coffee business!