Saints Row Boss Factory
Start from scratch and aim high with thousands of options from teeth, tans and tattoos to muscles, mouths and make-up, all colours of skin and hair, along with veins, voices and a variety of emotes. Decide whether you want scars, what body shape you want and prosthetics for any limb. Then dress your Boss how you want and layer it up with jackets, accessories and socks. Asymmetrical face customization gives you the freedom to make the left side of your face different from the right side.
Then save to the Cloud so you’re ready to start Saints Row with your Boss when the game is released.