Saints Row Gold Edition
The Gold Edition gives you the full experience of the main game, combined with three future game expansions coming post release. The Expansion Pass delivers new missions and gameplay across three distinct expansions, each adding their own content to discover within the world of Santo Ileso. It also includes the Los Panteros American Muscle Bundle featuring Los Panteros 'El Lanzador' Heavy Weapon skin and Custom 'Fury' Motorcycle.
As the future Boss, with Neenah, Kevin, and Eli by your side, you’ll form The Saints – and take on Los Panteros, The Idols, and Marshall as you build your empire across the streets of Santo Ileso and battle for control of the city. Ultimately Saints Row is the story of a start-up company, it’s just that the business The Saints are in happens to be crime.
Experience the biggest and best Saints Row playground ever created; the unique sprawling world of Santo Ileso is the backdrop for a wild, larger than life sandbox of thrilling side hustles, criminal ventures and blockbuster missions, as you shoot, drive, and wingsuit your way to the top.