SANDSPEED: CAMEL RACING
Forget SUPERCARS, this is how real legends race! Dash through endless dunes, Outrun your rivals, and gobble up power-ups to stay in the lead. It's wild, it's fast — do you have what it takes to become the ultimate Egyptian champion?
Race across the endless dunes in SANDSPEED: CAMEL RACING, an action camel racing game where speed and skill determine the champion! Compete in high-speed races and challenging time trials, push your camel to the limit as you dash through desertic landscapes.
Are you ready to dominate the dunes and become the ultimate camel racing champion? The race is on!