Saviors of Sapphire Wings & Strangers of Sword City Revisited
In Saviors of Sapphire Wings, a fallen hero is reincarnated 100 years after being defeated by the Overlord of Darkness. Bond with allies, explore dungeons, and vanquish monsters in this RPG gem!
Muster all your might and cunning to confront the forces of the Overlord of Darkness! Assemble your party, develop your own playstyle with traps and tactics, and exploit your enemies' elemental weaknesses to overcome the most powerful servants of darkness.
Lead allies into battle and keep them alive to strengthen your bonds and unlock their true potential. Off the battlefield, have one-on-one conversations with your comrades to discuss their history and outlook on your adventures. The bonds you build with your allies will be the true bulwark against your fight against the Overlord of Darkness!
Turn the tables on the denizens of evil by setting traps to corner the elusive and dangerous monsters, and defeat them to obtain rare and powerful treasures!
Put your dungeon-delving skills to the test in another thrilling adventure with Stranger of Sword City Revisited! This remaster of the classic RPG comes with additional content, including expanded character creation options, in-game events, and new items and equipment!
Discover a tale of war, darkness, and the power of bonds, coming to the West for the first time! The world is plunged into ruin after Ol=Ohma, the Overlord of Darkness defeats the Knights of the Round, the last bastion of defense for mankind. 100 years later, a fallen hero returns to life and must lead a new generation of heroes to defeat Ol=Ohma’s forces and restore light and hope to the world. Explore dungeons, use traps and combat prowess to defeat powerful monsters, and bond with your allies to unlock their true potential in this RPG gem.
If you enjoyed your adventures in Saviors of Sapphire Wings, you can also dive into the world of Stranger of Sword City Revisited! Brimming with additional content such as expanded character creation options, in-game events, and new items and equipment, this remastered version of the original dungeon-crawling hit is bundled with Saviors of Sapphire Wings as a bonus game!