In Second Extinction you take on hordes of mutated dinosaurs with up to two friends. You adopt the role of one of the resistance fighters, using combinations of weapons, abilities and skills to build your squad.
The dinosaurs you will be facing are dreadful, dangerous and mutated! From electric raptors to behemoth T-Rexes, these deadly creatures have evolved into ultimate killing machines.
As you level up you will unlock more options to make your loadout deadlier, more versatile and adapted to your playstyle! You can customize your characters (and their weapons!) by adding skins and trinkets!
The War Effort adds another layer of depth to Second Extinction, with ever-changing threat levels, world conditions, emergence events and more to give players new challenges every time they drop in.