Secret of the Vikings 2 - The World Tree
Inexplicable disasters haunt the Vikings. Help Valkyrie Fenja and Raven Yorin rebuild the destroyed village and find out what is behind the mysterious events. Enjoy challenging levels as well as puzzle and bonus games, upgrades, extras, trophies and a gripping storyline!
The gods asked for help send the Valkyrie Fenja and her companion Yorin, but their support is blocked by further supernatural occurrences.