Shadow Gambit: The Cursed Crew Supporter Edition
The Supporter Edition includes the Base Game, the Original Soundtrack by Filippo Beck Peccoz, and the Artbook & Strategy Guide in one package at a special discounted price compared to an individual purchase.
Get the Supporter Edition and dive even deeper into the swashbuckling pirate adventure of Shadow Gambit: The Cursed Crew.