Shadow Man Remastered
He is coming, stalking criminals in the spirit world and the real world. A possessed man is coming, a voodoo mask in his chest and lines of power in his back. Shadow Man is coming, trailing evil from Liveside to Deadside. To stop an apocalypse. To save your soul.