Experience shows that Early Access is useful in terms of communication with the audience, allowing you to improve the product as long as possible during its development and testing. Therefore, the choice of this option is obvious.
In the full version of the game you can expect an improved combat system, which will make shootouts even more diverse and spectacular. We will add new weapons, unique combat abilities, as well as dynamic and atmospheric soundtracks.
The game already embodies a dynamic and variable combat system, allowing each player to choose their own unique style of play. A variety of weapons, a vast arsenal of combat abilities, a skill system, exciting puzzles and many different opponents are waiting for you. The whole gameplay is accompanied by amazing soundtracks, which enhance the immersion in the atmosphere of the game. In addition, the game features an exciting story, full of unexpected twists and turns and with an open ending that leaves room for reflection. For more details on the current version of the game, see the About this Game section.